There is storm out there. BUT. We live in suncity.

Prescribed diary vol.5.

2017/04/25. - írta: Cinderellah

Ma reggel befejeztem a tanácsadói anyagot egy cukorbetegnek, aki még megmenekülhet az inzulintól. Látom rajta a lelkesedést, és azt, hogy elhatározta, hogy változtat az életén. Igyekeztem nem csak elmondani, de éreztetni is vele, hogy számíthat rám.

Már többször szerettem volna főzni valamit, mióta itt lakunk, de eddig semmi komolyat nem sikerült. Ma sült csirkecombokat készítettem, padlizsánsalátával. Finom lett, de később rájöttem, hogy van egy csomó kaja, és nem is kellett volna főznöm.

Végre találtam egy nőgyógyászt, aki emberszámba vesz. Kutya bajom.

Elvittem anyósomékat szülinapi vacsorázni, vállaltam a sofőrködést. Nagyon aranyosak voltak. Együtt készülődtünk, jó volt.

Megtaláltuk a kőművest, aki megépíti nekünk álmaink házát. Már egyre jobban kezdem felfogni, hogy tényleg saját házunk lesz.

Jelentkeztem egy nemzetközi céghez, online munkára, ma este megcsináltam a traininget, és a vizsgát is. 48 óra múlva eredmény. Örülnék, ha látnának bennem fantáziát, jól jönne párszáz dollár havi fix. :) Most végeztem vele, nem sziporkázok agyi kapacitásban. Sorry for the spelling mistakes. Mindig hulla fáradtan ülök le pötyögni.

 

komment
süti beállítások módosítása