There is storm out there. BUT. We live in suncity.

CHIC. Soooo chic.

2012/01/28. - írta: Cinderellah

Am I a fashion girl? Ma reggel igyekeztem időben kelni, mert még annyi, de annyi tanulnivalóm volt, hogy azt sem tudtam, hol kezdjem. Szóval felkeltem 7kor, legalább 8ig reggeliztem, szokásos kaliforniai parrikás rántotta, teával, utána kávé, süti, mosogatás, majd 1 azaz EGY teljes órát töltöttem a könyv felett. Ez teljesítmény. De tényleg. Ahhoz képest mindenképp, amit az elmúlt időben tanulás címén itthon töltöttem. Nem baj, ma délután 2kor lemegy az utolsó mumus a lefolyón, vagy így, vagy úgy, de végre visszatérhetek ahhoz az élethez, amit a VIZSGAIDŐSZAK előtt folytattam. Paleo kaják főzése, minden reggel bűntudat nélkül méreckedés, persze csak a statisztika miatt. :) Konditerem minden áldott nap. Nyárra szép karok kellenek.

Bejegyzés címe: Chic. Ma reggel az egyik barátnőm megosztott egy videót arról, hogy hogyan viselkednek a divatcicák. Én a legkevésbé sem tartom magam annak, de nézve ezt a videót, elgondolkodtam. Alig van ruhám, kiegészítőm meg pláne nincs, csak abszolút a minimum. Mégis: mániákus szinten ügyelek arra, hogy mit eszem. Imádom a Costa/Starbucks és hasonló kávékat. Nem, nem az íze miatt, 3 deci langyos tejet itthon is ihatok. De valahol megéri azt az ezrest csak az az érzés, hogy igen, én most egy costa take away skiny latte papírpohárral a kezemben futkározok egy bevásárlóközpontban. :) Mindemellett még prűd is vagyok. Nem félek hangoztatni, mennyire imádom az angol kultúrát. A londoni divatról ne is beszéljünk. Nem, nem Campden townra gondolok, hanem a londoni topclass stílre. A legdivatosabb cigit szívom on Earth. Igyekszem odafigyelni rá, hogy válsztékosan fejezzem ki magam. Szoknyás, magassarkús, a lehető legstílusosabb munkám van, és még soha nem indultam el úgy repülni, hogy legyen valami szabálytalan a sminkemben, hajamban, ruhámon. Imádok sminkelni, de a természetes vonalat követve. Szerintem érzem én a divatot, csak még nem volt időm vele foglalkozni. De talán türelmem sincs. Vannak barátnőim, akik hobbi szinten járják a boltokat, órákat meditálnak körömlakk árnyalatokon, márkák után vadásznak naphosszat a turikban, mert amúgy is, mostanában olyan menő lett turiba járni, hogy még a Glamour is megírta. :) Ezzel szemben én csak simán a leghamvasabb sötétszőkét festem a hajamra, van vagy 40 darab körömlakkom, de csak azok a szinek, amik kellenek. Piros, meg rózsaszín, és nem nagyon hat meg, hogy milyen árnyalat. Sminkelni imádok, de csak magát a folyamatot. Nem tudnék órákat eltölteni egy drogériában. Szükségem van alapozóra: bemegyek, MAC., megveszem. 5 perc. Nem telik napokba, míg elolvasom a véleményeket a divatblogokon hogy most melyiket is lenne a legjobb megvenni. Nem vagyok egy csajos lány, csak vérig nőies. Jah, hogy mi leszek idén farsangkor? Bonnie. Már csak egy Clide kell. :)

komment
süti beállítások módosítása