There is storm out there. BUT. We live in suncity.

Don't you have a life?!

2011/05/30. - írta: Cinderellah

 Miranda kiáltott rá Steve-re a Sex and the City azon részében, amikor rájött, még mindig szereti, és igenis, ők lennének a tökéletes pár. Steve elviharzott, és összejött egy másik lánnyal.

Ma feltettem magamnak ezt a kérdést. Igenis, van életem, nem is akármilyen. Sikeres vagyok a munkámban. Nem kapok túl sok elismerést, but that's life. Ma Magyarországon melyik magyar főnök ismeri el a beosztottja sikerét? Nagyon kevés. Szerintem az enyém azon kevesek közé tartozik, aki elismeri valahol, csak ezt nem reklámozza. :)Akkor honnan tudom, hogy az vagyok? Az emberekért dolgozom, akik félelem nélkül, mosolyogva köszönik meg azt, hogy értük vagyunk, és elismerik a tudásunkat, ha gázos lesz a szitu. Vagy volt. Nagyon szeretek nyugati desztinációkat látogatni. Legjobbak a hollandok, aztán a svédek (köztük megjelennek a szélsőségesen bunkók is, de azok magyar útlevéllel karattyolnak svédül..no comment on that), a belgák, a finnek és az angolok. Az északolasz aranyosan kedvesen butus, a délolasz meg csak szimplán buta. A többi a köztes keveredés. Persze minden alól van kivétel.

Tehát van életem. Meg néha Kupidó is benéz a 15. emeleti lakás ablakán, és rámkacsint, hogy van még remény. Pláne, hogy itt a tavasz. Darren. Ír. Belga útlevéllel. Nem, nem a levegőből ismerem. Édes, magas vöröshajú, kékszemű, kedves mosollyal. Hm. Azért néha irogat is még. Hosszú ideje vele volt a legromantikusabb élményem, ugyan csak 2 délutánt töltöttünk együtt, de volt kattanás. Még most is kattog egy picit. Jelenleg még csak egy földrészen sem vagyunk, és Európába is csak soká jön vissza, nemhogy Pestre. Hála a magasságosnak, hogy feltalálták az internetet, van a levelezésnek egy gyorsabb formája is :)

Akiknek köszönhetem, hogy igazán lehet még életem: (a családot most hagyjuk)  Ágó. Ha ő nem jött volna ma át hozzám, és halgatta volna meg, hogy mi nyomja a kis lelkem, és nem pofozott volna fel, és mondta volna, hogy nézz tükörbe, hol vagy, magaddal beszéld meg, akkor még mindig nagyon nehéz lenne levegőt venni. She is such a laugh. Élvezetes társaság, tele élettel, jóindulattal. Imádom.   Zsó. A lelkiismeretem. Nagyon nagyon jól ismer, ő az angyalka a vállamon, ha úgy gondolja, hogy észhez kelle térnem, megmondja, és nagyon szégyenlem magam, de mindig tudom, és  úgy gondolom, hogy igaza van. Mindemellett a legnagyobb partiarc on Earth. :) Kriszti: Nah, ő az, aki olyan sokat tud rólam, hogy veszélyes lenne vele összeveszni. Mindent, mindig elmondtam neki. 8 éves korom óta számíthatok rá, mindenben. Nem a pontosság mintapéldánya, ami kifejezetten idegesítő, de így is szeretem. 3 igaz barát. Gazdag vagyok. :) Nighty night, sleep tight

komment
süti beállítások módosítása