There is storm out there. BUT. We live in suncity.

Happy Holidays. Really. So happy.

2012/12/31. - írta: Cinderellah

Ma reggel olyan energiával keltem,-mosolyogva- amivel nem sikerült már nagyon rég. Lehet, hogy annak köszönhetem, hogy eltölthettem 3 csodás napot egy nagyon jó barát, egy igazi férfi társaságában, aki lehet, hogy nem tökéletes, de törekszik rá. 16 km a természetben, hegyek között, igazi vendégszeretetben feltöltött. Ötletekkel, Föld-energiával, szeretettel és nagy adag izomlázzal. Az is előfordulhat, hogy Wass Albert klasszikus kedvessége annyit tett hozzá ehhez, hogy még jobban tudtam értékelni. Karácsony. 2012-ben igazán be tudtam magamnak tartani azt, amit magammal megbeszéltem az ünnepet illetően. Ugyan belebűnöztem a sajtosba, de anélkül nem is lett volna teljes az ünnep. Ajándék ügyében úgy érzem, még soha nem alkottam ilyen jókat. Paleo édesség a legjobb barátoknak, családnak sok olyan apróság, amit igazán értékelnek, használnak, persze tökéletesen csomagolva. :) A Jézuska nekem nem hozott különösebben érdekes materiális dolgokat, de decemberben volt alkalmam két olyan olyan emberrel újra érdemben időt tölteni, akik igazi értéket adnak hozzá a barátaim köréhez. Hálás vagyok érte. Szilveszter. Visszatérve a családi körből és a kirándulásból, nekiálltam rendet rakni 2012-ben, azért, hogy 2013-at új erővel, abszolút pozitív energiákkal kezdhessem el. Nem volt rossz év ez a 2012., sokat tanultam magamról, emberekről, boldogságról, türelemből. Utóbbiból különösen sokat sikerült fejlődnöm. Ezentúl ahelyett, hogy azon morfondíroznék, hogy mennyire szívesen tanulnék, tapasztalnék, de már elmúlt, meg nem jó, meg amúgy is, messze van... - fogom magam, felhúzok egy csizmát, és megyek, csinálom, lendülettel, higgadtan, megnézem, elolvasom, felfedezem, átérzem, mély levegőt veszek, elmosolyodok, és megyek tovább. 2013 száguldás lesz, a zsigereimben érzem. Boldogan, én vezetek, nincs vita. Ámen.
komment
süti beállítások módosítása