There is storm out there. BUT. We live in suncity.

...to be continued.

2009/06/21. - írta: Cinderellah

2009-05-15 16:05 péntek


már zsong a fejem a sok angol hülyeségtől, de legalább ráérzek a feladatokra a holnapi nyelvvizsgához. Azt mondják simán menni fog, de azért persze izgulok egy kicsit. Nemsokára átjön a barátosnőm, Adri, biztosan megcsodálja majd újonan szerzett félig-mű karmaimat, amit ma reggel sikerült megcsináltatnom. Csak a saját körmömre ráhúztak egy réteg porcelánt és francia festéssel van ékesítve, nem hosszú, nem kirívó, nekem tetszik.

Már lassan úgy érzem 6000 éve nem láttam hőn szeretett barátosnémat, Szösszenetet, akit csak a másik felemként szoktam volt emlegetni a köd és eső országában, és mivel ez mást jelent, ott volt aki kapásból azt szűrte le, hogy leszbikus hajlamokkal áldott meg az ég, ami nem igaz. Már hiányzik az igazi csajos dumcsi a Nővel.

Hímnem téren változatlan a helyzet, Kornél tanulgat a nagyvárosban. Szösszenetem még mindig Csalus oldalán ragyog, Kriszti pedig Erwint boldogítja. Ez a tavasz most így kerekedett. Most valahogy nem vagyok túl elmélkedős kedvemben, teljesen bepunnyadtam itt a gép előtt ülve, egész nap, nagykabátban, mert majd meg fagyok, ide még a napféy sem ér el, hogy valami pozitívat adjon hozzá a monitor fényéhez.

cupp

 

 

komment
süti beállítások módosítása