There is storm out there. BUT. We live in suncity.

loving life hard

2009/06/21. - írta: Cinderellah

2009-05-17 23:11 vasárnap

Ragadnak a szemeim, ugyanis ami azt illeti nem túl sokat aludtam az elmúlt 24 órában, megszállott és eszeveszett bulizásnak köszönhetően. Nah de ne rohanjunk ennyire előre. A pénteki napom nem volt túl termékeny semmilyen szempontból, ugyanis egész nap a monitor előtt ültem nagykabátban -ugye ha nem mozog az ember, nincs túl meleg - és észre sem vettem, hogy egész kellemes az idő kinn, amíg anyu haza nem jött és rám nem parancsolt, hogy emeljem meg hátsó felem. E kedves motivációnak köszönhetően lementem Krisztihez a tóra, ahol sok hihetetlenül magas intelligenciával ellátott emberrel sikerült találkoznom...  haza is jöttem.

 

 A tegnapi nap annál izgalmasabbra sikeredett, még ha a nyelvvizsgától eltekintek, akkor is. Csuci barátunknak születésnapja alkalmából eleget tettünk az orbitál bulira tett ígéretünknek. Nem kevés alkohol folyott le szerény társaságunk torkán. Nagyon imádom az ilyen bulikat, ilyenkor érzi az ember, hogy milyen jó fiatalnak lenni. Mióta hazajöttem, most kezdem csak igazán érezni, mit is jelent az, hogy itthon vagyok, olyan emberekkel lehetek, akikkel együtt nőttem fel, és az ilyen illuminált állapotban elkövetett beszélgetések, sztorizgatások nagyon tetszenek. Az őszinteségem és a forrófejűségem önmegtartóztatása sajnos egyenes arányosságban oldódik az elfogyasztott alkohol mennyiségével, remélhetőleg nem bántottam meg senkit.

Gyakran előfordul, hogy itthon nálam sokkal idősebb tagjai vannak a társaságnak, akikkel bulizni megyek, de azok a bulik általában mind egyformák: enyhén sznobok, kicsit kevésbé alkoholorientáltabbak, és persze az ember jobban koordinálja a cselekedeteit. Ezért imádom az olyan bulikat, mint ami tegnap is volt. Jó kis jedlikes csoport rázódott össze az estére, olyan arcok is, akikek évek óta nem láttam, nosztalgikus volt. Ezek a bemelegítős esték azért is nagyon jók, mert jobban megismerem azokat az embereket, akik mindigis mellettem voltak, csak egyszerüen nem jött ki úgy a lépés, hogy az adott témáról eszmétcseréljünk, és ha meg is történt, az ember hajlamos elfelejteni tulajdonságokat, amiket már észrevett, de nem keltett akkora benyomást, hogy arra emlékezzen a következő alkalommal is.

Mára ennyi, majd ha holnap rámlehel a múzsa, majd soki után még lekattogom a további eseményeket, nah meg persze az adott conclusion.

 

 

komment
süti beállítások módosítása