There is storm out there. BUT. We live in suncity.

Prescribed diary vol.4.

2017/04/24. - írta: Cinderellah

Hát, ahogy Zoli mondaná, rossz voltam. 3 napja nem írtam, és most képzeletben rácsaphatsz a kezemre.

Péntek: délelőtt gyakorlaton voltam a Rókusban a krónikus belgyógyászaton. Émelygős volt a húgy és a decubitus szagának édeskés bűze, szomorkás hangulatban és a fehér köpeny alatt talpig feketében hallgattam a rákbetegek aranyos beszámolóját a diétával kapcsolatos elképzeléseikről. A nap luxusa volt, hogy megnézhettem Róza néni unokáját, a kerek arcú tündérkét, hogy vettem magamnak egy közepesen kényelmetlen fekete magassarkút, majd megebédeltem a Blahán egy olyan helyen, ahol régen egy barátnőm a pasiját kergette. Szóval 3 luxus is jutott aznapra. Utána eltemettük Csabát.

Szombat: Reggel türelemmel viseltem, hogy a fodrász miatt majdnem elkéstünk a legjobb barátaink esküvőjéről, ami nagyon jól sikerült. Az előszele volt annak, hogy ezen a héten a Dómban lesz a templomi esküvő, és a nagy lagzi. Alig várom! Ezután életem egyik legjobb estéjét töltöttük együtt Horváth Viktorral, és Horváthnéval. 

Vasárnap: Későn keltünk, majd rohanósan tűzoltó tortavadászat a mamának. Jó ötlet volt. Majd fenomenális meccset játszott a Pick Szeged, és nyert a Barca. Utóbbi annyira nem hoz lázba, de legalább ügyes voltam, és kifogások helyett elpakoltam, elmosogattam, gondolatban készültem a hétre.

Ma is rossz voltam. Visszbújtam az ágyba, és ettől eléggé levert voltam. Muszáj korán kelnem! Pörögtem egész nap, kezdem megtalálni a régi munkaritmusom és hozzáállásom. Egyre több a terv a fejemben, amikért igazán tudok lelkesedni. Még dolgoznom kell. Egyéb földi halandóknak jó éjszakát kívánok.

komment
süti beállítások módosítása