There is storm out there. BUT. We live in suncity.

Prescribed diary vol.3.

2017/04/20. - írta: Cinderellah

Ma reggel először konstatáltam, hogy fel kellett volna kelnem, mikor csörgött az óra. Majd nagy lendülettel nekiálltam kitakarítani, és megcsinálni azokat a dolgokat, amit már terveztem kb. egy hete a lakást illetően. Jól esett. 

Rendeltem magamnak egy új pénztárcát, aminek igazából nem örültem annyira, mint amennyire vártam, hogy ideérjen. De igyekszem megbarátkozni vele, hogy kivételesen kisebb a pénztárcám, mint más táskája, és mostantól minden táskámba bele fog férni.

Ma jógán odajött hozzám Irénke, és elmondta, hogy egész nap a jógát várja, és örömmel készül rá, mert nagyon szereti. Ez nagyon jól esett. Irénke 70+os, és jobban néz ki, mint más 40 évesen.

Holnap szeretnék elmenni Csaba temetésére.

komment
süti beállítások módosítása