There is storm out there. BUT. We live in suncity.

a film all man may consider watching

2013/09/13. - írta: Cinderellah

-Bel Ami-

Kérem a Tisztelt Urakat, hogy ne sértődjenek meg, de egy olyan filmet ajánlanék a mélyen tiszelt figyelmükbe, amiben Robert Pattinson játsza a főszerepet. Ennek ellenére szeretném, ha elgondolkodnának a karakteren, attól függetlenül, hogy mi a kapcsolata a pénzzel.

Ma másodszor néztem meg ezt a filmet, és most megértettem. Nem egy felemelő élmény, de megerősít abban, hogy a férfi bármilyennek tűnik is, gyenge és gyáva. Ide sorolhatom az összes olyan délceg, fiatal majmot, akiknek a szemében ragyog az ingtelligencia, de emberből kevesek voltak ahhoz, hogy legyenek annyira férfiak, és tiszteljék meg magukat azzal, hogy nem bántanak meg egy lányt azzal, hogy nem tisztelik magukat eléggé az őszinteséghez. Remélem nem voltam túl ködös. Igen, kicsit felzaklatott a történet, de meg is nyugtatott, hogy a kivételekhez is volt szerencsém. Sajnos eddig egyszer sem a kivételbe lettem szerelmes, ezért vagyok Szingli. És ez így tökéletes.

komment
süti beállítások módosítása